Funderingar inför framtiden

2012-04-15 - 08:22:19


Ställde mig sent på kvällen igår och bakade chokladmuffins. Får såna ryck ibland och bara måste baka fast jag egentligen skulle gjort mig i ordning att sova. Det är också ofta på kvällen när jag blir lite små flummig och tänker på en massa saker som egentligen är ganska onödiga att reflektera över. En fundering jag länge haft är att jag måste troligen göra dubbel sats med muffins och andra kakor i framtiden. Detta för att just nu är det i stort sett bara jag som slickar ur skålen och vi är inte så många i familjen. I framtiden så kommer troligen barnen också att vilja slicka ur skålen och om vi dessutom får fler barn än vad vi har nu så kommer vi också bli fler som ska äta. Därför låter dubbel smet som en bra lösning tycker jag.


Kommentarer










Kom ihåg mig.



Trackback