Om mig

2012-02-05 - 21:29:00 Om mig


Det här är bloggen om mig, mitt liv och saker jag tycker om.
Jag är 25 år och bor tillsammans med min man och två underbar barn, "Semlan" 3 år och "Nena" 1½ år. Jag är hemmafru och mina dagar spenderar jag tillsammans med barnen, samt lagar mat, bakar, städar och allt det där man brukar göra hemma. Förutom det försöker jag hålla min hobby vid liv, scrapbooking och nu även att fotografera och blogga.
 
Jag vill att min blogg ska vara något som jag själv skulle vilja läsa. Här skriver jag om min vardag, om barnen och allt kul som händer, vad vi hittar på i köket, mina intressen, t.ex. inredning, och självklart en hel del tips och inspiration! Dessutom fungerar bloggen som ett slags arkiv för mig där jag kan sortera livet och allt jag vill komma ihåg i kategorier för att enkelt kunna hitta det.
Jag försöker att alltid se det positiva i tillvaron och lyfta fram det, om man bara tänker på det positiva i livet så blir det ju just det, ett positivt liv.
 
Välkommen till mitt liv och min blogg, hoppas ni ska trivas!
 
Trackback