Gröna hemmet

2012-10-04 - 08:38:55


Idag får jag besök <3 utav ingen mindre än fina bloggerskan bakom bloggen Gröna hemmet. Så jag vill passa på att tipsa om hennes underbara blogg där jag ofta kikar in! Hennes blogg är riktigt inspirerande för att bli mer miljövänlig, hälsosam och använda naturliga produkter. Hon har dessutom en hel kategori med "gör din egen..." saker, tex egen allrengöring och deodorant.
 
Så jag rekommenderar härmed alla läsare att gå in på hennes blogg och kika runt bland alla fina inlägg!
 
 
bilden är lånad från Gröna hemmet

Kommentarer

va kul att göra massa egna saker :D

Svar: ja det är verkligen en inspirerande blogg och jag bara måste testa allt!
kiwiberries

2012-10-04 10:37:51

Ja det kan ju också vara gott. vad tycks om mina nya ringar?

2012-10-04 10:48:07

Ohh så trevligt =D, så mysigt attträffa en bloggvän. Ska kika intill henne minsann
kramar

Svar: ja hon är så underbar o go och har verkligen en superbra blogg!
kiwiberries

2012-10-04 11:32:54










Kom ihåg mig.



Trackback