Fem saker ni inte visste...

2012-03-11 - 22:38:47 Om mig


Jag blev utmanad av underbara --> {Snowwhite} <-- att skriva fem saker ni inte visste om mig. Sedan ska man föra vidare utmaningen till fem andra och länka till den man blev utmanad utav!



1) Jag älskar att diska! Har en gång frågat min mamma varför vi hade diskmaskin när man kan diska för hand. Men tycker inte att det är lika roligt när man gör det under stress, utan det ska få ta sin tid och vara en lugn och avslappnad stund.

2) Jag ser ingen poäng med att gå till läkare. Kan inte komma på en ända gång då jag fått hjälp som har gjort mig bättre.

3) När jag var yngre hade jag fotografiskt minne, men nu har jag ofta noll koll, förlägger saker och glömmer bort en massa. Har ibland stannat upp mitt i en mening och utan att minnas vad jag pratade om. Försöker skylla på att jag har tusen saker i huvudet.

4) Jag kan inte förstå mig på elektroniska saker som till exempel datorer och mobiler. Hur mycket jag än får det förklarat så kan jag liksom inte greppa hur det faktiskt är möjligt att något sådant kan fungera som det gör.

5) Jag har svårt att sova och har nästan alltid haft det. Jag tycker inte om att vara ensam och sover mycket bättre när någon sover i samma rum. Ett tag brukade jag till och med sova med lampan tänd för att det kändes lättare.



Kommentarer

Tssi rar du är och jag är fröken tvärtom då som inte gillar att diska och är lite haj på elektronik, hehe



jag kan också vara lite sådär tankspridd =D



Ohh tackar, tycker också vårat vardagsrum vart finfint nu =D

2012-03-12 10:32:53

Haha, punkt 2 och 4 stämmer väldigt bra in på mig också tyvärr. Och sedan man blivit vuxen kostar det ju pengar med läkarråd. Meningslöst. I alla fall nu när man är hyfsat frisk :-P

2012-03-12 10:43:56

Har alltid tyckt det är lite roligt, men allt är ju relativt, kan inte så mycket, men i alla fall lite =D



Skönt att han kan, min sambo är istället inte så teknisk

2012-03-12 10:58:30

Hoppas du överlevde helgen :)

Nu är de en ny härlig vecka i vårens tecken. Själv ska man ut och fota lite mera, fick några bilder i helgen men lika bra att ladda upp så man har ett par att leka med :)

Jag gillar vintern mest men har ändå flest sommarbilder, lite ironiskt. Kan skylla på att ljuset är bättre på sommaren :P

2012-03-12 12:53:11

Oj oj, vilken utmaning :P

Den tar jag gärna, men måste klura lite först...blir ett inlägg ikväll som först :)



2 o 5 stämmer in på mig också :P



Häftigt att du haft fotografiskt minne. Nästan bara sånt man får höra om :)



Kram

2012-03-12 13:34:23

Utmaningar gillas! ;) Blir ett inlägg så fort jag får tid!

3an stämmer in på mig med. Förlägger saker överallt! Undra hur mycket tid som går åt över att få leta sånt som man nyss höll i handen. Att stanna upp i en mening händer alltför ofta.. :)

2012-03-12 13:41:29

Ohh tackar =D, ja de tär lite kul att fota sin dator. Jag skulle vilja ha en dator som är vit, tycker det är så snyggt. Men nu verkar det ha blivit populäraste blogggrejen och trendigast, då blir man lite anti, haha

2012-03-12 22:39:46

Jag hade en hundhemsida förrut, med bara kort på Bellman, samt en Blogtown blogg, där jag skrev om hundträning osv. Men då jag hela tiden kände press och så så lockades jag åt att skaffa blogg, men då det var för nytt då så gillade jag det inte helt, Därför så tog det en stund, hade mest en hundblogg i början också, sedan har det nu blivit en vardagsblogg med alltiallo =D

2012-03-12 22:52:18










Kom ihåg mig.



Trackback