Ute med vännen

2012-07-15 - 22:35:00


I eftermiddags var jag och barnen ute både min och deras bästa vän, ingen mindre än Plumeria och hennes dotter (lilla sonen var såklart också där, men sov mest i den supersnygga vagnen). Det blåste galet mycket men vi hade riktigt roligt ändå! Barnen sprang runt och underhöll sig själva för det mesta, medan jag och Plumeria fick chans att både prata och ta fram våra kameror. Vi försöker att ta till vara på tiden och träffas så mycket som möjligt nu.
 
 
 

Kommentarer

Den vagnen är ju galet snygg och så fina foton du tagit, ser ut som ni hade en supertrevlig stund
kramar

Svar: ja det är så roligt att träffas lite spontant så!
kiwiberries

2012-07-16 13:17:27

ÅÅÅÅH vilken härlig design du har! Underbar! :):)
Och vilka bilder sen!
Tummen upp för dig!

Svar: åh tack va glad jag blir!! designen har plumerias.blogg.se gjort men bilderna är mina egna. jättegulligt av dig, sånt värmer!
kiwiberries

2012-07-16 14:33:48

vilka fina bilder :)

2012-07-17 23:20:24

Å, håller helt klart med! Du tar verkligen helt underbara bilder. Du lyckas fånga upp så mycket känsla i dem!
Vilken kamera använder du? Sjukt duktig du är! <3 :)

Svar: åh tack vad glad jag blir av din kommentar!! <3 jag använder Canon EOS 1100D. jag har alltid gillat att att fota men la av ett tag och har nu upptäckt det igen och njuter av hur bra bilderna blir med en systemkamera istället för en vanlig =)
kiwiberries

2012-08-01 20:00:42










Kom ihåg mig.



Trackback