Bytt ut kaffet

2012-07-02 - 08:41:18


Nu har vi ingen kaffebryggare längre, den har vi gett bort till några som behöver den mer, mina föräldrar! Även om min man älskar kaffe så gör han det nästan aldrig hemma och för mig spelar det ingen roll eftersom jag inte alls gillar kaffe. Så nu när bryggkaffet har flyttat ut så har snabbkaffet flyttat in. Det är tydligen fortfarande 100% rent kaffe så det känns ju bra, men när jag luktade på det så var lukten helt annorlunda mot det vanliga kaffet, så jag hoppas för de som kommer på besök att det smakar gott!
 

Kommentarer

Tack snälla du! Jag har så svårt för att bestämma mig mellan ALLT:)

Haha jag är inte heller ngn kaffedrickare men har faktiskt med snabbkaffe hemma i ett syfte, chokladbollar;)

2012-07-02 10:22:22










Kom ihåg mig.



Trackback