Hjärt och lungräddning för barn

2012-02-29 - 23:27:02



Idag var jag på en kurs om hjärt och lungräddning för barn som anordnats av Civilförsvaret. Mycket lärorik och intressant! Det är något varje förälder bör gå. Vi fick själva göra olika övningar på en docka och man måste faktiskt vara mycket starkare än vad jag trodde, så det var bra att man fick prova så att man vet hur man ska göra. Det var många mammor och många barn där och trots att mina egna knappt ville släppa taget om mig så gjorde jag mitt bästa för att vara koncentrerad och delta i övningarna. Mycket lärorikt!



Kommentarer

Önskar dig en god natts sömn :)

Redan mars också, fy vad tiden går snabbt ibland så man börjar undra vad man egentligen gör hela tiden. Om exakt en månad och en dag fyller jag år, mer panik att hinna med det haha :D

Hoppas du haft en bra februarimånad och får en ännu bättre vårmånad :)

Oj ursäkta de blev lite långt inlägg

2012-03-01 01:05:17










Kom ihåg mig.



Trackback