Godmorgon

2012-02-05 - 13:01:36


En intressant start på dagen fick jag idag, Nena som snart är ett år spyr inte längre… Trodde jag. I morse vaknade hon, var glad, klättrade runt mig i sängen och så kom det, hon spydde rätt i mitt hår! Perfekt! Jag är dessutom ingen vidare morgon person, utan föredrar att sova lite längre, så saken kändes inte bättre för att klockan var före sju.
Jag gick direkt och tvättade håret. Har hört och läst en del, så nu undviker jag schampo med silikon i och använder Barnängens shampo som jag läst skulle vara bra och Loreal Elvital Volume Collagen balsam, står till och med No Silicon på flaskan. Jag tycker det här är mycket intressant och försöker läsa mer och köpa så naturliga saker som möjligt.
När jag kom ut ur duschen hade förresten Nena gjort en massa trevligt i sin blöja som inte luktade det minsta gott, haha, men när hon var bytt på så var hon så nöjd och traskade raka vägen ner i handdukslådan där hon lekte en stund. Barn är så härliga!

Kommentarer










Kom ihåg mig.



Trackback