Fredag

2012-04-13 - 16:08:13


Fredag idag, vi är hemma igen, men det har tyvärr inte varit min dag riktigt, men jag vill fokusera på det positiva. Trots att jag var riktigt trött imorse så var det ganska bra för barnen lekte så snällt med varandra i vardagsrummet medan jag kunde få lite tid på mig att vakna. Frukosten var mysigt och de fick lite gott efteråt i sina favorit muggar! Maten var god och vi hann baka. Nu sitter vi och försöker att inte somna i soffan. Vi är riktigt trötta allihop. Och där somnade Semlan... får se om hon går att väcka. Hon är lite kul och ända sättet man kan väcka henne är med något ätbart!


Kommentarer

Svar : Tusentack detsamma!♥

Var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥

2012-04-13 18:54:40

Hoppas att du har en bättre kväll nu då ef den ej startade bra

kraaaamar

2012-04-13 19:30:24

sv: Visst blir man! Man kan vara så kreativ när man dekorerar cupcakes också så det gör det ju extra roligt!



Ha det bra!

2012-04-13 20:02:01










Kom ihåg mig.



Trackback