Allt och inget

2012-04-07 - 20:29:56


Idag var en mycket blandad dag. det känns som att allt hände idag! Städade och fixade i ordning barnens nya garderob och även lite i byrån i vardagsrummet, tvättade, plockade och massa mer. Samtidigt var dagen seg och kl 3 var vi alla så trötta att vi hoppades att kvällen skulle komma snart.
Min stackars Semlan har ju sina vattkoppor nu och det har visat sig vara mycket mycket värre än för lilla oberörda Nena. Hon kliar och gråter och klagar och sover inte! Lite knäckande faktiskt för jag la mig dessutom jättesent igår och vaknade supertidigt!
Det har i alla fall varit underbart väder idag med mycket sol!



Kommentarer

hej! Har skrivit ett inlägg om godiset jag köpt till Flisan, ni va några som undrade så tänkte de va lika bra att skriva i ett inlägg.



Trevlig kväll :)

2012-04-07 22:01:58

RE: haha ja det är de värsta med att se bilder från sommartiden :D

2012-04-07 22:28:41










Kom ihåg mig.



Trackback