Doften av nytvättat

2012-06-01 - 15:59:00


Tvätta är något jag gör nästan dagligen här hemma, om jag missat någon dag så blir tvättkorgen snabbt full! Jag tycker att tvätta är bland de roligaste sakerna att göra i hemmet. Det är inte så komplicerat, tar inte lång tid att lägga i maskinen, sedan sköter det ju sig självt och att hänga upp tycker jag är avkopplande. Sedan älskar jag lukten av nytvättat, det hjälper ju om man har något sköljmedel som doftar gott också. Allt känns så rent och fräscht och jag blir glad av att se ren tvätt hänga, även om vi för närvarande har vår torkställning i köket. Just nu använder jag ett sköjmedel med doft utav strawberry & lily kiss, men min absoluta favorit var Damascus rose & cedar wood, men som alla underbara saker så var den självklart limited edition!


Kommentarer

Ja men de dämpade sötsuget grymt bra =) vilken mysig blogg!!!!

2012-06-01 18:17:07

Jag vågar inte ha i med doft eller parfym nu efter jag fick Vega. Rädd att det skall dofta för skarpt eller att hon skall bli allergisk eller få utslag. Men jag saknar doften efter sköljmedel!

2012-06-01 19:13:48

Ja tror du måste tänka om ditt städ schema!

2012-06-01 20:30:20

Nytvättat luktar supergottit, men att hänga upp tvätten och vika in tycker jag är trök, skratt

2012-06-01 20:30:30

jag älskar också att tvätta, sen att jag måste gå ut gå några meter inna jag kommer till tvättstugan kan vara lite jobbigt ibland, då man bara vill få sådant gjort utan massa spring :) Men jag älskar också doften av nytvättat, och känslan av tvättkorgen är tom! :)



Kram

2012-06-02 06:28:10










Kom ihåg mig.



Trackback