Det börjar med presenter

2012-08-19 - 07:35:40 Special moments


Idag började dagen med presenter och ett hav utav ballonger.
 
Det är det vår speciella dag då barnen får paket och vi hittar på roliga saker och äter tårta och annat gott.
Igår förbereddes allt för fullt och idag ska vi bara ha kul! Fler bilder ifrån dagen kommer senare.
 
Jag kommer nu att börja blogga igen, men jag kan säga att det har varit riktigt skönt med paus och försöka prioritera annorlunda. Ibland behövs lite perspektiv i tillvaron. Bloggandet kommer komma igång stegvis eftersom jag fortfarande har en hel del att göra.
 

Kommentarer

Härligt att du är igång igen, och roligt att se rader från dig. Men skönt att ta paus med kan jag tro. Gjorde jag en gång, var borta ½ år tror jag, var ganska skönt

Kramar

Svar: ja jag tycker blogg pauser kan behövas ibland. det har varit riktigt skönt men samtidigt är jag glad att vara tillbaka, har liksom saknat det och ofta tänkt "ja men det kan jag blogga om..." om en massa saker.
kiwiberries

2012-08-19 12:34:07

Jag måste bara gissa vad det är.....jag gissar på ett kök till dockvrån?
Först tänkte jag på en stol men den ser för stor ut för det :-)
Ha en bra dag/kväll

Svar: du har helt rätt! gissa om barnen blev glada! som de önskat sig ett kök =)
kiwiberries

2012-08-19 20:33:31










Kom ihåg mig.



Trackback