Vinn 300 kr presentkort

2012-10-13 - 08:49:00 Tävlingar & rabatter


Så här på hösten när mörkret är ett faktum så är lampor ett måste. Bra belysning för att lysa upp de mörka dagarna och lampor som ger den mysiga stämningen man vill ha när det är kyligt ute.
Innan jag flyttade till egen lägenhet så insåg jag inte hur viktig detalj en lampa är i rummet. Det är den som kan ge det där extra som saknas och ger rummet sin helhet.
 
Underbara Belysningsdesign.se har tagit fram en rabattkod för mina fina läsare så att ni ska kunna köpa just er drömlampa till ett billigare pris! Skriv in koden Lampor2012 och få 10% rabatt på köpet.
 
Ni har även chansen att vinna ett presentkort hos Belysningsdesign.se värde 300 kr!
Delta genom att motivera i en kommentar vilken lampa du vill ha och varför just du ska vinna presentkortet.
Tävlingen avslutas den 25 oktober kl 12.00. Vinnaren kontaktas via e-mail och ett inlägg kommer även upp om vem som vann!
 

Kommentarer

Åh vilken mysig blogg, blir nog ytterligare en ny favorit. Gillar stilen och bilderna, mysigt och snyggt! :D

2012-10-13 10:55:17

http://www.belysningsdesign.se/markslojd-eda-bordslampa-svart
DEN skulle jag vilja ha!
Jag villl gärna vinna för vi behöver en ny fin lampa till tvrumsfönstret, har behövt en ny alldeles för länge men det blir aldrig av att vi inhandlar en ny. Så detta är ju ett perfekt tillfälle att få byta isåfall :)

Kramar

2012-10-13 11:57:36

Svar: Tack för att du berömde min bild.
Kram

2012-10-13 13:26:55

klart jag är med!!
har haft samma lampor sen ett bra tag tillbaka och har inga jag kan variera mig med utan får snällt låta dem stå på sin plats, år ut och år in.. ;) Tror denna skulle passa ypperligt hos oss: http://www.belysningsdesign.se/bore-dekoration-silver

2012-10-14 11:55:40

Sv: Tack så mycket ! Va roligt att du tycker om den bilden :) Åh det lät inte alls dumt med smörgåstårta :D

2012-10-14 18:29:30

Hej! Söt blogg! Va gärna med i min tävling! Sista dagen idag, och du får en massa följder om du är med!! :D

2012-10-15 10:35:11

ja visst är dom fina :)

2012-10-15 12:56:09

Jag är med! Skulle vilja ha denna: http://www.belysningsdesign.se/hulu-bordslampa-vit eftersom jag tycker den är ljuvligt söt och jag verkligen skulle behöva en ny bordslampa eftersom min nuvarande är sönder...

Kramar Ellen!

2012-10-15 14:56:04

CHRISTINE prinsesslampan (http://www.belysningsdesign.se/christine-dekoration-klar) var fantastisk och ovanlig. Denna skulle min lilla flicka ÄLSKA. Här är det rosa och prinsessor som gäller.

Kanske skulle kunna använda mig av denna för att få kunna gifta mig med hennes far ;p Om man gifter sig så blir man visst en prinsessa - samt att det är hon som ska gifta sig med pappa... Inte lätt att vara 4 år... För den delen är hon lite rädd för mörkret så en liten diskret lampa i sovrummet hade varit underbart!

Kram Lilli

2012-10-15 16:48:31

tack!=D

2012-10-15 18:56:49

Åh det fanns så mycket fint! Antingen skulle jag välja en lampa som vi kan ha i sovrummet bredvid spjälsängarna, nu använder vi mobilen som lampa haha! Eller så skulle jag välja någon av dom fina ljusstakarna eller julgransmattan med belysning är helt tokig i julen och snart kommer julkänslorna!
Nej, jag skulle vilja ha en liten lampa vid spjälsängarna som sagt så som vi har det nu är INTE smidigt.

kram

2012-10-15 19:21:28

Denna lampa skulle jag vilja ha!!! http://www.belysningsdesign.se/lampgustaf-providence-kristallkrona-champagne

Jag skulle vilja vinna presentkortet för att få hjälp på traven att kunna köpa min drömlampa! Min ekonomi ser inte så bra ut då både jag och min man är studenter. Det hade verkligen suttit fint med en ny lampa till vårt blivande hem! ♥

2012-10-15 20:17:00

Justus Taklampa vit skulle jag välja om jag vann. Jag hoppas få vinna då dottern behöver ny lampa i sitt rum. Hon har en barnslig lámpa just nu, men tyvärr har vi inte kunnat prioritera hennes rum.

2012-10-16 19:28:03










Kom ihåg mig.



Trackback