Underbar dag

2012-03-02 - 19:30:54


Idag blev lika underbar som jag föreställt mig. Pumeria och hennes dotter var här idag och det är alltid lika roligt att ses! Jag tror att vi vuxna hade precis lika kul som barnen! Först åt vi frukost, som jag tyvärr inte fick någon bild på för att det blev lite mycket så där på morgonen för Nena, så jag fick bära henne, sedan fick barnen något gott att äta och eftersom det var så otroligt vackert väder så var vi ute resten utav tiden. Perfekt start på våren!

Här är några bilder från lekplatsen. Semlan har rosa mössa och blå jacka, Nena är min lilla klump som satt på sidan och åt en massa sand (det gjorde förresten Semlan också) och Plumerias sötnos är hon med den fina prickiga kappan.



Kommentarer

Ohh vilken härlig dag och skoj att Plumeria kom på besök till er med =D



Härliga bilder

2012-03-02 19:51:34

Visst blev de fina. :) Jag är nöjd. Nu väntar jag ju första barnet, så vet egentligen inte vad som är bäst. Men det känns som att frotté-tvättlappar är bättre än de engångs tvättlappar som säljs på Ica. Får se hur det blir...

Tack för titten, och ha en trevlig helg. :)

2012-03-02 20:53:32

Vad härligt att barnen kan vara ute och leka igen ! :)

fina bilder !

2012-03-02 21:04:50










Kom ihåg mig.



Trackback