Hos föräldrarna

2012-03-18 - 20:26:27


Idag har vi varit hos mina föräldrar, även min mormor och morfar var där. Det var roligt att träffa allihop och barnen hade riktigt kul och verkligen sprang runt som galningar och skrek av glädje! Favorit leksaken där, förutom mormor och morfar såklart, är gunghästen. Semlan lyckades även gräva fram en massa knäckformar som min mamma så snällt lät henne leka med.

Min föräldrar är på väg att flytta. De har sålt sin underbara lägenhet och ska nu flytta till en ny som de är på väg att börja renovera. Vi var där idag och kikade lite snabbt och jag måste säga att den måste vara riktigt välplanerad eftersom det är 4 rum på bara 79 km2 och den verkade jätterymlig! Älskar planlösningen! Det ska bli riktigt spännande att se hur den kommer att se ut när de är färdiga! Men jag kommer sakna den gamla lägenheten med alla vackra detaljer och överdrivet stora rum!




Kommentarer

Den vita bakgunden är en fotobakgrund jag beställde från tradera en gång :) sen har jag även en vit rullgardin som sitter uppe som jag rullar ner när jag vill ha vit bakgrund :)

2012-03-18 20:35:06

sv Men jisses... att säga att ni borde lära henne prata när hon var ett var väl lite att ta i. De flesta ungarna lär sig ju de första orden då, typ mamma. Men ja... inte mer än så ^^ Min äldsta sa några enstaka ord när han var 1,5 liksom o han va ändå inte "sen"... Rasmus är dock 2,5 och pratar inte än...

2012-03-19 10:29:27

Kikar in och hoppas din helg spunnit felfritt. Önskar dig en bra fortsatt vecka och du sluppit snön :)

2012-03-19 11:44:11

sugen på att göra en bloglovin byte? ¨



http://bynella.blogg.se

2012-03-19 18:10:38

Fina bilder!

2012-03-19 19:42:58










Kom ihåg mig.



Trackback