Måla...

2012-02-27 - 21:55:00 Mina pyssel & projekt


Det här gör jag ikväll... Målar! Mitt senaste och troligen roligaste projekt. Jag har köpt en sekretär som nu ska målas om och göras riktigt fin! Det är även det som jag ska ha knopparna till.
Det känns spännande faktiskt! Jag har många gånger sett andra som gör om möbler och önskat att jag kunde göra något liknande, men har väl tänkt att jag inte kan, det är inget som jag klarar av. Så det här känns som ett stort steg för mig och jag är riktigt glad att jag gör det här! Det är verkligen en helt annan känsla att göra något själv än att köpa allt färdigt. Nu får jag ju dessutom min personliga touch på den. Så de kommande kvällarna kommer jag spendera med en pensel i handen!
Barnen tyckte också att den var riktigt intressant och har utforskat den idag.



 
Trackback