11 frågor

2012-05-14 - 12:58:42 Om mig


Jag har blivit utmanad utav fina Marie!
Utmaningen går ut på att svara på 11 frågor och sedan skriva 11 nya frågor som ska skickas vidare.


Mina svar

1: Vilken tycker du är den godaste maträtten ni brukar laga?
Jag älskar att äta kyckling, gärna stekt, men min favorit rätt heter maqloobeh och är består av kyckling, ris, blomkål och bör
ätas med yoghurt.

2: Vad använder ni för foundation om ni gör det?
Jag använder ingen eftersom jag inte använder smink.

3: Om sanningen sårar mera, skulle ni kunna ljuga då i en konflikt?
Jag skulle kunna säga endast en del utav sanningen för att undvika att såra och skapa problem mellan människor.

4: Vad är det vackraste ordet du vet?
Tawheed.

5: Vilken karaktär i Solsidan anser du dig vara?
Känner inte till vad solsidan är för något =)

6: Tycker du om att vara själv i långa stunder, eller är du beroende av folk omkring dig?
Jag uppskattar att vara själv, men har gärna någon att prata med så jag föredrar nog att vara med människor och inte själv allt för länge.

7: Vilken av Astrid Lindgrens verk anser du är den bästa?
Pippi Långstrump utan tvekan!

8: Skulle 1 miljon på ditt konto göra dig lyckligare?
Lyckligare vet jag inte direkt, det är ju inte själva pengarna som gör mig lycklig, däremot skulle det underlätta många saker.

9: Vilken dialekt är finast anser du?
Jag är inte mycket för dialekter alls faktiskt så det skulle vara väldigt svårt att välja...

10: Vilken favoritsport har du?
Jag är ingen sportperson men skulle det vara något skulle jag kanske välja ridning, annars gillar jag rockring, men det kanske räknas som en sport =)

11: Vilken skulle du helst inte kunna vara utan, datorn eller teve?
Datorn! Jag gör allt med min dator, dessutom har jag ingen tv, så den vet jag att jag klarar mig bra utan!





Mina frågor

1: Vad gör du helst en vacker dag, går till stranden eller till parken?

2: Vilken färg har du på inredningen i ditt hem?

3: Om du skulle flytta utomlands, vilket land skulle du välja?

4: Vilken är din favorit sötsak?

5: Föredrar du att ringa eller skicka sms?

6: Vilken är din favorit affär?

7: Hur många språk kan du och vilka?

8: Vart drömmer du om att resa?

9: Håller du på med någon sport, eller har du hållt på med någon sport tidigare?

10: Vad gillar du mest, kött, kyckling eller fisk?

11: Har du någon fobi, i så fall vad?



Jag utmanar: Snowwhite, Elincsliv, Spanienfrugan,
Jenniesays, PlumeriasKortisen och alla andra som tycker sånt här är kul!

Kommentarer

Sv: Tack så jätte mycket! :)

2012-05-14 13:16:42

tack snälla! Har gjort den nu :)



KRam

2012-05-14 13:45:56

Hej där!

Kikar in och önskar dig en bra Måndag!

Ska du göra något kul? =) Själv ska jag jobba.

2012-05-14 16:11:16

hörru du hörru du hörru du, du måste ta o ladda ner solsidan! sveriges grymmaste serie!! TJENARE MANNEN!

2012-05-14 16:45:06

Ja önska kan man ju alltid ;) Hihi

2012-05-14 18:18:50

Åh vad roligt! Ska anta utmaningen! ♥

2012-05-14 22:43:14

Åh, blocket, där sa du nåt. Imorgon, när jag hoppas att jag är lite piggare än nu, ska jag kolla efter lampor på blocket :D

2012-05-14 23:16:29

sv: det var grymt gott också!! :D

2012-05-15 10:00:29

Ohh vad roligt att läsa =D, kul att du antog utmaningen,



Så snygg puffen är också i inlägget ovanför

2012-05-15 13:38:26

hahaha tawheed, fatta först inte var det var så antog att det var ngt på arabiska så frågade mamma xD



svar: aa jag ska till marocko, jag ska vara lite på olika ställen med det är iaf vid medelhavet och gränset till Algeriet, Saidia-berkane o dem. ^^ dock är dte inga jätte stora städer ^^



vart kommer du ursprungligen ifrån? :o



din livsstil är cool, du är den enda som jag känner som inte ha en tv, dete ngt med din livsstil som får allt att se så .... opåverkat, alltså din livstil är mer nyttig än den livsstil folk följer i det mordera samhället. dete bra att du kör din stil!<3

2012-05-17 12:07:26










Kom ihåg mig.



Trackback