Inspirerande pysselhörna

2012-05-27 - 05:18:19 Inspiration


Jag blev sjukt inspirerad utav denna vackra och praktiska pysselhörna! Just nu har jag ju min underbara och efterlängtade sekretär, men en sån här plats skulle jag gärna ha i framtiden! Älskar hur man kan stänga dörrarna! Dessutom mycket vacker med hyllorna i olika höjder och dekorativa praktiska saker. Tänk va roligt det skulle vara att pyssla och fixa sina saker där, en riktigt må bra känsla med alla vackra detaljer!

Jag hittade till bilden via den här bloggen och själva bilden kommer ifrån Country Living.


Kommentarer

Åh, sådär vill jag ha!!

2012-05-27 07:17:46

wow! Kan lätt hålla med om att så där skulle jag också vilja att min pysselhörna såg ut, den va otroligt söt !

2012-05-27 08:18:27

Tack så hemskt mycket! :D

2012-05-27 10:27:33

Wow, det där såg riktigt praktiskt och mysigt ut! En sån skulle inte jag heller säga nej till, särskilt idén med att man kan stänga efter sig. Praktiskt när man har nyfikna katter som sätter sig på allt man lämnar framme ;)



Svar: Tack så mycket, kul att man kunde inspirera andra också! :)

2012-05-27 18:44:12










Kom ihåg mig.



Trackback