Tvättmaskinen

2012-02-05 - 15:40:08


Jag har känt mig lite bättre idag och ikväll var jag tvungen att tvätta. Jag och Nena hade jätteroligt tillsammans medan jag gjorde mitt bästa för att försöka tvätta barnkläderna. Det var inte det lättaste för Nena hade nämligen bestämt sig för att busa riktigt mycket! Hon plockade ur varje gång jag la in något. Hon tog ett klädesplagg och gick en bit bort, höll det högt upp och viftade tills hon var säker på att jag såg henne. Och där stod hon, min lilla sötnos, med världens största smile, nästan kramade klädesplagget och hennes ögon riktigt lyste utav bus! Sedan kutar hon iväg fort som bara den när jag närmar mig medan hon skrattar för fullt och ramlar en massa gånger på vägen för att hon är så ivrig. Det är sånt som gör tvätta kul!

Kommentarer










Kom ihåg mig.



Trackback