Positivt påverkad

2012-02-22 - 21:22:13


Idag har vi inte gjort något speciellt utan varit hemma, fikat lite med jordgubbar och bärjuice och haft det mysigt när det varit så ruggit väder ute. Och så har jag pratat med min vän, det är alltid lika roligt och vi pratar igenom en massa saker. Något som känns riktigt bra, är att när jag pratar med henne så blir jag super effektiv och började idag städa en massa! Det var härligt att få gjort en del och det känns som att mitt mål att rensa ut och fixa till hemma kommer allt närmare.





Kommentarer

sv: tack

vad gott det ser ut med jordgubbar ...längtar till sommaren

2012-02-22 22:37:31

Mmm så gott det ser ut och vacker bild! Åh, det är så härligt när man blir effetktiv och känner att man börjar få i ordning på saker och ting! Vill känna likadant

2012-02-22 23:46:25

Oh vad gott det ser ut! Visst känner man sig duktig när man har städat:D



Tack för kommentarerna:) Kladdkaka e nog det enda jag e riktigt bra på att baka:P Mamma lät mig stå för kladdkakasbakandet vid alla kalas osv från de att jag var 10:P Tycker att det är lite klurigt att komma på vad jag ska skriva om ibland.. Och speciellt när det är mkt folk som kikar in på en o samma ggn.. Vill ju att de ska få en bra förstinblick på det jag gör:)



Hehe, kanske inte var så tokiga bilder då:P Bara så himla gryniga för att de e högt iso:) Mmm jag redigerar inte alls bilderna spec mkt... Är inte spec duktig på det. Kör mer lr mindre samma grej på alla bilder. Kontrast och exponering... Sedan lägger jag på en gradiant map i PS ibland... Kan visa hur jag gör i ett inlägg kanske? Fotar iaf alltid i RAW numera, lättare att ändra om ngt blivit fel i vitabalans och så där:)



2012-02-22 23:51:49










Kom ihåg mig.



Trackback