Bloglovin’

2012-02-05 - 15:38:55


Jag var ganska kritisk till bloglovin’ i början. Jag förstod inte varför man skulle lägga till så många bloggar och man kan väl omöjligt följa så många… Men nu har jag insett att även för mig, som inte aktivt läser många bloggar men gillar att klicka mig runt och inspireras, kan bloglovin’ vara jättebra! Detta insåg jag när jag letade efter en blogg som jag gillade designen och bilderna på, men bara inte kunde komma ihåg vad den hette. Jag letade som en galning och försökte minnas hur jag kom dit från första början. Jag lyckades faktiskt hitta den och skyndade då att lägga till den på bloglovin’ för att inte behöva göra om det där. Sedan insåg jag även varför kategorierna kan vara så bra att ha, jag kan sortera de som jag verkligen läser varje inlägg på, de som har inspirerande design eller bilder och de som har god mat till exempel. Tack bloglovin’, nu vet jag varför jag ska använda er!

20120202-102716.jpg


Kommentarer










Kom ihåg mig.



Trackback