Två stora säckar

2012-04-10 - 20:14:56 Mina pyssel & projekt


Tänk vad mycket man samlar på sig genom åren.. säger jag som är 24... Ja, det verkar ju så, i alla fall om man tittar i vårt hem. En massa saker har vi som jag knappt vet vart dem kommer ifrån. En massa presenter och så fullt med saker jag själv köpt (under de åren jag var riktigt shopoholic). Så nu bestämde jag mig för att gå igenom allt och det visade ju sig att vi har otroligt mycket som vi aldrig, verkligen aldrig använder. Det blev två stora svart sopsäckar propp fulla med saker som behövde slängas. Vissa saker har jag sparat "bara för att". En bricka som jag köpt från Indiska, som jag verkligen älskar för att den är så fin, men den har en stor ful fläck på sig som inte går bort, alltså är den inte så fin längre. Jag använder dessutom inte brickor, så den fick åka ner i en utav säckarna. Sedan hittade jag en riktigt gammal Gucci parfym som jag är övertygad om doftar som godis, den låg konstigt nog i min garderob, mitt bland alla kläder! Hur länge har den varit där?
Jag bör verkligen ha bättre koll på mina saker och se till att jag går igenom de oftare för att inte ha kvar en massa saker som bara ligger.


Kommentarer

Åh, den där luktar så gott!

2012-04-10 21:05:13

Tack snälla :)

2012-04-10 21:19:27

vilken fin heder och design:) ha en bra kväll:)

2012-04-10 21:27:38

Ohh skönt att rensa, ochh ohh måste gå köpa min nya parfym nu =D

2012-04-10 23:43:12

Visst är det jobbigt när man inser vad man samlat på sig? Men det är skönt när man röjt och fördelat på rätt ställe, återvinning, secondhand, osv.

2012-04-11 08:04:00

Denna parfym luktar såååå gott!

2012-04-16 18:03:13










Kom ihåg mig.



Trackback