Lite vardag

2012-04-26 - 07:28:24


Igår hade vi fullt upp! Kändes bättre igår och hade även världens mysigaste barn att gosa med! Semlan var glad när hon vaknade! Inte för att hon inte brukar vara det, men ofta får man höra att hon vill ha sin pappa istället eller att jag ska byta tröja, men hon var glad och mysig och åt bra vid frukosten. På eftemiddagen gick vi ut och plaskade i vattenpölar! Underbart! Och på kvällen fixade jag med tre (!) stora svarta sopsäckar fulla med saker som skulle ut till containern som står här utanför nu. Snart är en hel liten bokhylla tom och kan snällt läggas ut på blocket. Skönt!

Nu har vi varit vakna i över 1 ½ timme och bara suttit och gjort inget speciellt, men nu börjar min mage skrika efter frukost! Min man håller på med zbrush och jag har blivit lite inspirerad av det och gjort min egen variant i frukostform =)


Kommentarer

Småbarn är underbara när de är underbara, om du förstår vad jag menar ;)

2012-04-26 11:54:19

Så mysigt och gossigt, samt så gott det där såg ut, är det någon cheescake??



Ohh skönt att rensa och röja undan, det måste vi med göra i sommar i vår källare, får ta det då

2012-04-26 12:06:55










Kom ihåg mig.



Trackback